Hellou,

Tänään kaikki luistaa. Löysin tekstinkäsittelyohjelmasta ominaisuuden jolla voi tehdä sellasia mindmap-kaavioita, vaikka luulin aluksi, että mun on pakko tehdä ne jollain piirto-ohjelmalla. Hermothan siinä olisi mennyt, mutta nyt pääsen vähemmällä, sen kun vain klikkailen lisää sarakkeita ja kirjoittelen muistiinpanot sinne. Tämän hienon löydön lisäksi tein ehkä parhaat pihvit koskaan. Niihin tuli punaisia linssejä, porkkanaa raasteena sekä paprikaa ja sipulia silppuna, plus tietysti soijakermaa ja mausteita ja jauhoja, että pysyivät kasassa. Omnomnom, näyttivätkin herkulliselta, sellasilta aurinkoisen oransseilta. :P

Raijailin vihdoin toisen dvd-soittimen olkkarista huoneeseeni. Veli vei sen joskus kuukausi sitten sinne, kun halusi katsoa muistitikulta jotain leffoja ja tossa toisessa soittimessa ei ole usb-porttia, niin se sitten kiikutteli "mun" soittimen poies. En oo jaksanut sitä takasin hakea kun mulla on ollut kaikkea roinaa ängettynä tonne dvd-soittimen paikalle enkä oo jaksanut siivotakaan. Nyt vihdoin pääsen kattelee sit Tusenbröderit loppuun ja alottamaan L-koodin kolmoskauden boksia, jonka sain viime viikolla. Olinkin jo etsinyt sitä jonkin aikaa, kun se oli mun luotto nettikaupasta loppunut ja muualla oli kallis, mut nyt sitten kun olin etsimässä netistä iskälle synttärilahjaa (Rölli-dvd:n sai :D), huomasin, että se oli tullut uudestaan myyntiin ja vielä puoleen hintaan, niin pakkohan se oli ostaa. Nyt en kyllä varmasti huhti- enkä toukokuussa osta yhtään mitään turhan päiväistä, kun maaliskuussa kului ihan älyttömästi rahaa. :(

Eipä tässä muuta. Loppuun vielä päivän bluussi. Oon kuunnellut Spotifyssa blues-radiota koko päivän. Ah, taidan olla rakastunut. :D