Koulujuttujen parissa pakertelun loputtua mulla on tyhjä olo. En keksi mitään järkevää, päivät vaan valuu ohi. En ole keksinyt muuta edes kohtalaisesti ideaa sisältävää toimintaa kuin koiran kävelyttäminen, mutta saapahan hauva nyt ainakin moninverroin enemmän aikaani kuin muuten tämän lukuvuoden aikana. Ja toisaalta itsekin saan raitista ilmaa ja liikuntaa, joita mun ummehtuneet aivot kyllä kaipasivatkin.

Ilmojen lämpenemisestä ja keväästä mä olen saanut innostuksen pistää purkkiin ja peltoon kaikenlaista. Avokadoni siemenessä näkyy pientä halkeamisen merkkiä ja eilen pistin linssejä rypälerasiaan itämään. Jahka kylvökelit tulee niin pyydän iskää auttamaan mua muokkaamaan pellosta pienen siivun kasvimaaksi. Haluaisin kokeilla kasvattaa ainakin valkosipulia ja (härkä)papuja, mahdollisesti muutakin.Ruoka-aineista puheen ollen, tein eilen elämäni ekat onnistuneet (!) kaalikääryleet. Ja niinpä mulla taitaa olla uusi lempiruoka, jota en vielä muutama vuosi sitten olisi suostunut maistamaankaan. :P Toisaalta onnistuneita kääriäisiä tasapainottaakseni leivoin tänään pahoja keksejä, kuten arvata saattaa, omasta päästäni. Äyyr, aion kyllä ratkaista hyvien keksien arvoituksen ennen tulevia juhlia.

Ja taas juhlista puheen ollen: sain torstaina puvun mun ylioppilasjuhliin! Se on sellanen aivan ihana 50s-henkinen, mustavalkoinen polka dot -mekko, helma jää hieman polven yläpuolelle. Rakastan jo nyt, yhden sovituksen jälkeen sitä. Pitää nyt pitää tarkoin huoli linjoista, koska se on JUST istuva tällä hetkellä, mutta ei kyllä salli yhtään pullistumista.
Asuun sopivat kengät odottaa postissa noutoa, joka tapahtunee tiistaina. En kyllä ole niistä ihan varma ovatko ihan oikeaa kokoa, saattaa olla vähän isot.

Pääsiäinen, mitäs siitä. En oo vielä keksinyt mitään maalattavaa. Ajattelin, että kun en voi maalailla periaatteellisista syistä munia niin voisin maalailla jotain muuta, esim maapähkinänkuoria. Tosin jäi pähkinät hommaamatta, joten ehkä maalaan sit vaikka banaaniin jotain häröä. :D

Loppuun vielä tällanen komistus, jonkamoisen näin torstaina pomppimassa ikkunani alla. Piti kansista oikeen tarkistaa, että mustarastashan se siinä.