Ihan mahtavaa, oon ollut viime päivät keskimäärin ihan uskomattoman hyvällä tuulella ja ihan uskomattoman aikaansaava: tänään oon lähetelly yli puolet mun yhden itsenäisen kurssin palautettavista tehtävistä, jotka puolestaan oon tehnyt tässä kolmen tai neljän päivän aikana. Lisäksi perjantaina sain palautettua yhden toisen kurssin ekan tehtävän, enää vaan viisi jäljellä. :D Yritän saada noista viidetä kaksi valmiiksi vielä huomiseen mennessä, sitten voin tehdä sen toisen kurssin kaikki loput tehtävät valmiiksi ja sen jälkeen sitten keskittyä taas toisen kolmen viimeisen tehtävän tekoon. Hyvin mielenkiintoista, eikö totta. :P

Ja lisäksi leipoilin eilen appelsiinikakkua, tai oikeammin mandariinikakkua, kun ei ollut appelsiineja hollilla. Mutta ekaa kertaa tota kakkua väsätessä olen muuten onnistuin korvaamaan kananmunat onnistuneesti pellavansiemenlimalla (kuulostaako vähän herkulliselta), hiphurraa. :D Yritin paiston jälkeen mehustaa sitä vielä vuuasta kaatamisen jälkeen laittamalla sen takaisin ja kaatamalla mehua päälle. No tietysti se sitten vähän jämähti kiinni siihen vuokaan, kun kostui uudestaan. Pohjasta tuli sitten vähän mössöä, kun se mehu ei tietenkään imeytynyt läpi vaan jäi siihen päälle. :( Ja kuulemma oli liian kirpeäkin (itse en tiedä, kun en maistanut). Aiemmin tein kerran aiemmin ilman mitään mehuja niin oli kyllä yllättävän hyvää, vaikken yleensä kuivakakuista hirveesti välitä.

Back to work :)