Aaaargh!!!!1 Sain vaan yhden esseen aikaan eilen!! Jotta pysyisin aikataulussa, pitäisi siis saada tänään palautettua kaksi laajaa (!!) pohdiskelevaa esseetä. Yksinkertaisesti: ei pysty millään. Huomiseksi ehkä voin yrittää saada toisen niistä tehtyä, mutta kun huomisellekin on kalenterissa tulossa yksi tehtävä lisää, eli olisin sitten kuitenkin pari tehtävää miinuksella. Muutenkin on nyt kamalan vetämätön olo, oon pakertanut viikon mielestäni omaan normaaliin tasooni verrattuna super ahkerasti, mutta mikään ei riitä. :(

Oon ollut nyt kohta kuusi tuntia hereillä ja oon tarkistanut wilma-viestit ja sähköpostit jo noin kymmeneen kertaan, koska odottelen, että a) saisin tietää matikan yo-kokeen pisteeni ja b) eräs rakas pikku opettajani suostuisi vastaamaan yhtä itsenäisen kurssin tehtävää koskevaan kysymykseeni. Mutta äyyrr niin ei. Laitoin kysymyksen ekaks maanantaina sille sähköpostilla, mut sit eilen, kun ei ollut vastausta vielä tullut, niin ajattelin, että ehkä se menis paremmin perille, jos laitan wilman (systeemi, jonka kautta voi mm. oppilaat ja opettajat viestiä toisilleen) kautta saman myös menemään. Okei, ei opettajat koko ajan ole tietenkään tarkastamassa oppilailta mahdollisesti tulleita viestejä, mutta mää oon (melkein) hermoromahduksen partaalla, kun en saa vastausta heti. :D Ärsyttää varsinkin, koska haluan sen tehtävän pois roikkumasta ja mulla ei nyt ole mitään muuta systeemiä ottaa ko. henkilöön yhteyttä, kun oon menossa tähän tietoon koululla käymäänkin ehkä vasta parin viikon kuluttua. Mutta kai se on sitten sille tyypille ok, että vasta silloin meen koputtelee sen olkaa ja kyselee, mikä sitten tietysti saattaa hieman viivästyttää tehtävien valmiiksi saamista. Mutta it's up to her.

Päivän piisi.