En ole mitenkään häävi koneen käyttäjä, mutta onnistuin nyt kuitenkin vähän parantelemaan tätä blogin ulkomuotoa. Hätäratkaisuna aiemmin päädyin panda-pohjaan, kun Vuodatuksen valmiit pohjat olivat niin karsean näköisiä. Mutta tähän uuteen itsemuokkailtuun pohjaan nyt olen kyllä suht tyytyväinen, toivottavasti tämä muidenkin silmää hivelee. :)

Perjantaina postimies (tai -nainen, mistäpä minä tietäisin) kiikutti mulle kivan paketin, josta sitten paljastui kasa dvd:itä, mm. Troija, joka eilen tuli sitten katsottuakin. Hieno leffa ja päähän jäi soimaan lopputekstien aikana kuulunut Josh Grobanin Remember (linkki löytyy tuolta oikean sivupalkin Videoviihdettä-laatikosta). En normaalisti kuuntele tuollaista klassisempaa laulua, mutta täytyy myöntää, että tämän biisin kohdalla oon silti hakannut repeat-nappia usempaan kertaan. On hällä vaan niin jäätävän upea ääni!

Sain tänä aamuna mailin eräältä vanhalta säädöltäni. Olin tietysti ihan ihmeissäni, kun aikoinaan tein varmaan aikalailla selväksi, että meillä mitään yhteisiä intressejä ollut ja kahteen vuoteen ei olla missään yhteyksissä oltu, mutta nyt yhtäkkiä sitten vain alkaa kysellä kuulumisiani. En ole ihan varma pitäiskö minun vastata, tavallaan haluaisin, mutta toisaalta en. Eli luultavasti siis jahkailen loputtomiin ja jää sitten vastaamatta...