Sormet kylmät juoksevat jäykästi pitkin näppäimistöä naputellen sekalaisesti kirjaimia jonoksi. Välillä pisteitä, välillä väliä...

Minulle selkeä tarina lukijalle vain satunnaisia sanoja...

 

Eilen illalla sain ihmeellisen heikotuskohtauksen. Olin siis ensin käynyt kylmässä ulkona kävelyllä, jonka jälkeen menin suoraan suihkuun, joka ei sekään mitään liian lämmin kokemus ollut. Suihkussa aivan yhtäkkiä tuli kamalan huono olo, vatsaan koski, oksetti, tuntui, etten voinut liikkua siitä mihinkään ja paleli kamalasti. Pääsin huoneeseen asti, kun oli sitten pakko istua lattialle ja kääriytyä moneen huopaan. Istuin pitkään siinä värjötellen ennen kuin sain hilattua itseni pystyy ja pukeuduttua, minkä jälkeen heittäydyin heti sänkyyn peittojen alle. Kuumetta mittailin ja kehon lämpö oli 35,7 astetta. Eli ei mikään radikaali alilämpöisyys, vaikka mua siinä vaiheessa paleli ihan sairaasti. Isä laittoi lämmitystä kovemmalle ja mulla oli monta peittoa päälläni sängyssä, mutta silti vain paleli, vatsakipu ja oksetus tosin onneksi oli hieman lieventynyt, kun pääsin sänkyyn.

Sitten muutaman tunnin nukuttua heräsin kamalaan kuumuuteen ja kuivuuteen, kipeältä ei enää tuntunut. Todella mystinen vaiva, varsinkin kun mulla kyllä usein on selittämättömiä vatsakipuja ja pahoinvointisuutta, muttei se koskaan ole tullut tuolleen aivan yhtäkkisesti. :O

 

Ette uskokkaan (tai mistä minä oikeasti tiedän) miten pihalla oleva olo on, kun unohtaa kännykän päiväksi kotiin. Eniten mua on häirinnyt se seikka, etten ole voinut tarkistaa kellonaikaa joka minuutin päästä. En ole voinut merkitä asioita muistiin ja se ahdistaa, tiedän jo unohtavani kaiken, mitä pitäisi muistaa.

 

Ja taas toiseen aiheeseen, matikan kokeesta pisteitä 19 / 30. Eli hmm, ei se sittenkään mennyt ihan niin hyvin mitä odotin... :( Onkohan siinä sittenkään mitään järkeä hakea yliopistoon opiskelemaan matikkaa, kun menee kokeetkin näin heikosti. :/

 

En pysty, en kykene enää...

Heissan...